Mindennapi Lujzámat, ó add meg nekem ma!

Kultúrált trógerség, panelfájdalmak, "kurvagalamb"

És tényleg

2018. június 09. 19:45 - Megint Lujza

5 tojást eszik minden reggel és ezt az öt tojást akkurátusan szombat hajnalban veri a pulthoz.

Ma drágalátos régi barátaimmal találkoztunk, de három gyerekkel többen voltunk. Én a gyerekekkel voltam. Őszinte csodálatommal, hogy nem fáradnak el, de a szülők nyúzottnak tűntek, miközben a kicsik foghíjasan vigyorogtak.

Én akarnék gyereket? Aki talán még maga is gyerek. S talán addig jó. Amikor a felnőtt életemet élem, túl sok gyönyör nem ér, csak fintorgok, meg fizetem a számlát, senki sem dugja a számba a kaját sem. Igaz, én is már készítenék katonákat másnak és összerezzenék holtig, ha egy másik gyerek rátüsszent az enyémre. De majd. Addig marad a csinoskodás és az én idő kimaxolása. Mindez a büntetés az önzőségemért, azért mert akkor még túl fiatal voltam.

De ez így, még mindig jobb, mint pszichopatákkal nyalni a kerítés oldalát, ami a szerelmet választja el a hatalmas nagy képmutatástól. Belekényelmesedtem magamba, de igen, szeretnék valakit, akit éjfélkor csépelhetek, hogy mekkora egy nagy balfasz és dögöljön meg, és ez a valaki kézen fogna és nagyon nem hagyna el másnap.

Hát erre is csak megveregetném a vállam: hát hajrá.

Ja, azért változatlanul nem értek egyet azzal, hogy a csapvízes limonádé 600 forintba kerül.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapilujza.blog.hu/api/trackback/id/tr7414035676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.06.09. 20:28:50

Ismerek egy Lujzát. Ő egy tizennyolc éves macska. De esküszöm, értelmesebben nyávog, mint itt a poszter.
süti beállítások módosítása