Mindennapi Lujzámat, ó add meg nekem ma!

Kultúrált trógerség, panelfájdalmak, "kurvagalamb"

5 tanács, amit sajnos megfogadtam

2018. június 06. 09:27 - Megint Lujza

Természetesen mindezeket a bűnöket mások példáján okulva ismételten követtem el.

1. Vezess fájdalomnaplót! Írd le mindennap, miért vagy hálás!

Csak faszság. Három hónapig egy terapeutával laktam együtt, minden percére emlékszem. Mindennap instant zacskós levest és túró rudit evett. Én éppen megsínylettem az életet, erre azt javasolta vezessek fájdalomnaplót. Írjam le, egy tízes skálán reggel és este, mekkora lelki fájdalmaim vannak. Gugli driveon megvan a mai napig. Két napig bírtam. Az első sorban az érték 8,41. Kíváncsi lehet, mi lehetett az 1,59-nyi búbánat oka. Azt valószínűsítem, hogy a reggeli cigikávé közben szétesett alattam az IKEA-s óvodásoknak szánt barkácsszék.

A hálalistával meg bukó volt szintén, alig vártam, hogy írjak öt teljesen repetitív hülyeséget és folytathassam a facebookozást.

2. Állj bosszút az exeden és zárd le a kapcsolatot!

Vademberrel egy évig voltunk együtt. Persze, igazi férfi volt, mert volt egy saját bicskája, ez nálam a férfi ismérve. Az egyik. Szóval véget ért a nagy lamúr. Ő kiment külföldre hónapokra. Amíg pakolt, nem voltam otthon. Hazaértem. A ruhái a szárítón. Ezt neked, összeszedtem a szárítón lévő ruháit, quechua pólót, túranadrág, belegyűrtem a Hádás szatyorban és odaadtam az első újpesti hajléktalannak, aki szembe jött velem. Pár nap múlva rájöttem, én sokkal nagyobb szararc vagyok, mint ő valaha lesz. És nem a ruhák miatt. 

3. Próbálj ki új dolgokat!

28 évesen már kevés új benyomás érhet, főleg a magyar termékskálát tekintve, de csodák márpedig vannak. Addig voltam ugyanis tüskeszűz. Vettünk egy kevertet a születésnapom alkalmából. Már este 11-kor nem tudtam lábraállni, másnap kiderült, hogy idegen férfiakba kötöttem bele és az öcsémet mágikus varázslónak szólítottam.

4. Gyere haza, élj normális életet végre, így boldog lehetsz!

Kedvencem. De ugye itthon nagyobb eséllyel kap le egy NER lovag, de legalább egy orvos praxissal és költözünk a 2. kerületbe, hogy ott a havannese kutyával játszak a tűző napon és nagynevű üzletaszonyokkal nyomorogjak a Life one fitnesszben zsivenzsiben. Anyukám, anyukám, hát nem tudsz te még semmit.

5. Hallgass a szívedre..

és töltsd le a tindert, váltsd ki a vállalkozóit, önkéntes nyugdíjpénztárkodj, egyél sok paradicsomot, húzd le a cukkini héját, generáloztasd tavasszal a biciklidet, kedden vegyél repjegyeket, gyakorold a spanyolt, hogy ne felejtsd el, ne káromkodj, olvass többet hordj többet szoknyát, járasd be az új cipőt, ültess bazsalikomot és ne bámuld meg a mozgáskorlátozottakat, továbbá ne égess el teátrálisan szerelmes leveleket, az új kocsi ajtaja meg nem traktorajtó.

screen_shot_2018-06-04_at_21_55_58.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapilujza.blog.hu/api/trackback/id/tr5614023894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása